hír
Október 11-én, a Duna DOCK workshopjával egyidőben mesterkurzusok is indulnak, az előzetes regisztráció után a vetítések és beszélgetések is online…
továbbhír
A DunaDOCK három napos workshopján Európa élvonalbeli dokumentumfilmes szakértői segítenek projektek fejlesztésében és trailerek vágásában is. A…
továbbhír
December 12-én és 13-án ismét megrendezik a DunaDOCK Masterclass-t a Kino moziban az HBO Europe támogatásával. A Colectiv egy szórakozóhely…
továbbhír
Csütörtökön indul a DunaDOCK 2018. A háromnapos szakmai rendezvényen profi filmesek nyújtanak segítségét a dokumentumtervek fejlesztéséhez, a…
továbbhír
November 29. és december 1. között rendezik meg a DunaDOCK Pitching Fórumot, ahol filmes szakemberek segítenek a dokumentumfilmtervek…
továbbhír
Idén november 10-12. között rendezik meg a DunaDOCK programját, aminek ezúttal Verzió Nemzetközi Emberi Jogi Dokumentumfilm Fesztivál ad keretet, és…
továbbhír
Ha van egy jó doksi-terved, aminek már van trailere is, jelentkezz a DunaDOCK 2016. november 10-12. között megrendezett Pitching Fórumára.
továbbmagazin
Ugrin Julianna az Éclipse Film alapítója, olyan filmek producere, mint a Szerelempatak, tititá, Meleg férfiak hideg diktatúrák, vagy a Reményvasút.…
továbbmagazin
Almási Tamás legutóbbi dokumentumfilmjét, március 25-étől vetítik a magyar mozik. A DunaDOCK MasterClass programján, a tititá vetítését beszélgetés…
továbbhír
Idén először Pitching Fórumot is szervez a DunaDOCK. Európa élvonalbeli dokumentumfilmes szakértői segítik a kiválasztott dokumentumfilm-projektek…
továbbAz alkoholbetegség, a sehová sem tartozás témakörét járja körbe Till Attila harmadik nagyjátékfilmje, az És mi van Tomival?, ami október 31-én kerül a mozikba
Közelebb hozni a periférián élő embereket – Így készült az És mi van Tomival?
Ezt a napot kéne valahogy túlélni pia nélkül
Október végén érkezik a mozikba Till Attila új filmje
a teljes dossziéOktóber 29-én indul az első BIFF, azaz a Budapest International Film Festival a Corvin moziban. A november 3-ig tartó eseményen olyan filmeket láthat először a magyar közönség, mint a Velencében körülrajongott The Brutalist, Andrea Arnold legújabb könnyfakasztója, a Bird vagy épp a német Oscar-nevezés, A szent füge magja.
Horváth Kristóf: Ez egy tiszta lappal induló fesztivál
Keményen dolgozó kisemberek a BIFF-en
A brutalistát is elhozza nekünk a Budapesti Nemzetközi Filmfesztivál
a teljes dossziéSzimler Bálint első nagyjátékfilmje a hazai poroszos oktatási rendszer hétköznapi kudarcain keresztül mutat rá azokra a beidegződésekre és komplexusokra, amik össztársadalmi szinten is nehezítik az életünket.
Ha a szolidaritás tantárgy lenne, biztosan megbuknánk belőle
Mészöly Anna: Csendes, különös lázadásaim voltak
Filmhu podcast #98: Szimler Bálint és Osváth Gábor
a teljes dossziéRendezőnők a magyar filmtörténetben
Nők, akik áttörték az üvegplafont, és rendezőkké tudtak válni a sokáig férfiak uralta magyar filmszakmában. Honnan jöttek ezek az úttörő nők? Hogyan jutottak el az első filmjükig? És hogyan folytatódott a pályájuk? Szederkényi Olga exkluzív portrésorozata a kezdetektől a rendszerváltásig új megvilágításba helyezve vizsgálja a magyar filmtörténetet.
Dr. Balázs Mária, aki öt percig gondolkodhatott, hogy lesz-e ő az első magyar filmrendezőnő
Filmhu podcast #88: Szederkényi Olga és a magyar filmrendezőnők
Riedl Klára, a filmrendezőnő, aki “magyar népi filmmel” futott be 1939-ben
a teljes dossziéAz utolsó film, amit írtam, néhány ohioi farmerről szólt. Nem ismerné fel, mert végül egy tengeralattjárón játszódott.
Joe Gillis / Alkony sugárút